Na stronie mozna podziwiac nowe logo przygotowane przez Duka. Kieruje do was nastepujace pytanie:
Jak wam sie podoba nowe logo ktore wolicie stare czy nowe ? Prosze o wyrazanie swoich opinii na ten temat w komentarzach.
Ehhh... tak to jest z nowa grafika ze czasem sie wstydzi pokazac i trzeba na nia troche poczekac
Dla tych ktorzy chwilowo nie widza daje linka
Kurcze, a już myślałem że mam coś z oczami
A poważnie mówiąc: nowe logo o wiele ładniejsze. Nawet tło komponuje się kolorystycznie ze stronką.
Dobra robota.
_________________ Hey, Homer, I'm worried about the beer supply. After this case, and the other case, there's only one case left
Duke [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 10:01 pm
Niebieski powyżej paska srebrnego ma się komponować z tłem strony, taki był mój zamysł... szkoda tylko że Dabek musiał skompresować jeszcze do 30 kB bo traci trochę na jakości logo
Rzeczywiście widać trochę efektów obniżenia jakości. Co prawda nie znam się zbyt dobrze na photoshopie/corelu/gimpie/(*) oprócz paint brusha , ale może jakieś filtry/optymalizacje trochę by pomogły. Mi to w sumie nie przeszkada - trzeba wybrać jakiś kompromis między jakością a szybkością wczytywania strony.
Ciekawi mnie tylko jak wyglądało by logo gdyby tło "rozjaśniało się do góry"
---
* Tu wstaw nazwę dowolnego programu graficznego
_________________ Hey, Homer, I'm worried about the beer supply. After this case, and the other case, there's only one case left
Duke [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 10:12 pm
Z wagą pliku nie powalczysz, w grafice zawsze masz kompresję stratną, wysłałem już Dabkowi GIF'a - tylko 47 KB ( ale za to zwiększona ziarnistość, mniejsza liczba barw - to akurat nie będzie odczuwalne).
Co do gradientu: jasne że się da, ale troche to zajmie bo plik z warstwami mi się "skasował" ...Ale oczywiście, można to zrobić.
BOMBA :!: