Wysłany: Sro Kwi 19, 2006 9:46 pm Polskie akcenty w The Simpsons
Ja znalazłem takowy w odcinku [09x14] Das Bus w okolicach 2minuty i 11 sekund uczniowie przedstawiają różne kraje i Milhouse jest Polakiem ubranym w strój krakowiaka [chyba - nie znam się aż tak dobrze]. A czy ktoś kto widział więcej odcinków niż ja może znalazł jeszcze jakiś polski akcent?
Wysłany: Sro Kwi 19, 2006 10:04 pm
Odcinek [10x20] The Old Man and the 'C' Student: jednym z członków komisji, która miała zdecydować, czy w Springfield ma się odbyć olimpiada jest Polak. Bart, który naśmiewał się z komisji powiedział o nim tylko: "Poland, too easy".
Wysłany: Czw Kwi 20, 2006 8:51 am
W odcinku 'historycznym' Bart jest Mozartem. Slynne 'eat my shorts' zostalo tu zamienione na 'eat my pantaloons'. Bart daje koncert i na koncu mowi do zachwyconej publicznosci: 'nastepny wystep (staje tylem i pokazuje goly tylek) w Krakowie!'
Wysłany: Nie Kwi 23, 2006 11:09 am
teraz nie przypominam sobie . Ale to z tym Krakowem pamietam
Wysłany: Nie Kwi 23, 2006 11:29 am
And-or napisał/a:
Odcinek [10x20] The Old Man and the 'C' Student: jednym z członków komisji, która miała zdecydować, czy w Springfield ma się odbyć olimpiada jest Polak. Bart, który naśmiewał się z komisji powiedział o nim tylko: "Poland, too easy".
dokładnie
ale pamiętam tylko ten motyw
na szczeście nie tylko polska tam była
xortek [Usunięty]
Wysłany: Pią Maj 19, 2006 12:05 am
chyba w tzm odcinku z olimpiada bart podchodzi do delegacji rosyjskiej - goscie wygladaja jak klony stalina - i mowi: "co, juz pijani?" a co do milhouse'a faktycznie byl przebrany za krakowiaka. i te jego teksty - wynalezlismy lodz podwodna z otwartymi oknami i wyslalismy astronautow na slonce w nocy caly milhouse, cala polska
Wiek: 40 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 1058 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob Cze 17, 2006 8:25 am