Wiek: 22 Dołączył: 26 Lut 2010 Posty: 253 Skąd: Springfield
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 9:16 pm
Yeeeey!
Jestem początkującym informatykiem, uwielbiam Star Wars - brakuje tylko tego, żebym chodził w koszuli w kratkę xD
Cóż, jestem zaciekłym fanem Star Wars, z niecierpliwością czekam na każdy nowy komiks i na nowy odcinek-parodię Star Wars zaprezentowaną przez Family Guy
Niewątpliwie klasyk, 10/10 cała seria, najgorzej u mnie w rankingu wypada cz. 3 - 8/10. Poza tym nie będę się rozpisywał
Nie wiem, ale może jestem jakimś odmieńcem... Ja tego po prostu nie trawię! Wszyscy chłopacy w moim otoczeniu, nie ważne czy na początku gimnazjum, czy w podstawówce nie potrafili tego zrozumieć. Po prostu nie kręcą mnie takie "bezmyślne" walki i po prostu nie ciągnie mnie do tego... czasami zawieszę oko na tej animowanej kreskówce co na Cartoon Network leci (jest bodajże na podstawie "Wojen klonów"), ale żebym jakoś za tym szalał, lub obejrzał co najmniej 1 odcinek w całości - to nie.
Jeżeli uraziłem uczucia jakiegoś fana tego filmu - przepraszam.
_________________ Obejrzane sezony seriali:
a) Simpsonowie: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 (w trakcie), 17, 19
b) Futurama: 1 (w trakcie)
Star Wars lubię, aczkolwiek fanem
nie jestem. Widzialem
kilka razy wszystkie czesci.
Dla mnie porażką jest Mroczne Widmo. Komiksy tez kiedys czytalem, nawet mam kilka numerow.
Rany... wstyd się przyznać, ale ja nigdy nie widziałem ani jednej części Gwiezdnych Wojen! A jeśli już to tylko jakieś fragmenty.
Ale tak naprawdę jedyną styczność jaką z tym miałem to wyłącznie w innych serialach lub filmach gdzie były różnorakie nawiązania do GW czy też parodie oraz w grach na PC u mojego kuzyna wiele lat temu...
Wysłany: Nie Cze 06, 2010 11:07 pm
Beniak napisał/a: